GYIK
Gyakran Ismételt Kérdések
- Magánszemélyként, otthoni fagylaltgépembe szeretnék fagyiport venni, tudnak-e segíteni?
Sajnos nincs lehetőségünk magánszemélyeket kiszolgálni. Továbbá az általunk forgalmazott fagylaltporok nem háztartási,
hanem ipari fagylaltgépekhez lettek kifejlesztve.
- Friss a tölcsér amit árulnak?
Igen, kizárólag friss tölcséreket szállítunk megrendelőinknek. Ha netán "régi" a tölcsér, arra külön felhívjuk a figyelmet még vásárlás előtt. Célunk, hogy legközelebb is tőlünk rendeljenek! Ha véletlenül sérült a termék, azt lehetőségeinkhez képest orvosolni szoktuk.
- Postán vagy futárral kézbesítenek csomagot?
Postán vagy futárral nem küldünk csomagot! Kizárólag saját szállítóeszközökkel visszük házhoz a megrendelt termékeket.
- Elmennék az áruért, de nem találok címet, nyitvatartást. Hová menjek?
Raktári kiszolgálással sajnos nem állunk vásárlóink rendelkezésére. Termékeinket a térképen jelzett területen házhoz szállítjuk, vagy előzetesen megbeszélt helyszínen van lehetőség az áru átvételére.
- Nem szeretem a készpénz használatot. Fizethetek átutalással?
Igen, mi is előnyben részesítjük a banki átutalást. Új ügyfeleinknél előre utalásra van lehetőség, régebbi vásárlóinknak halasztott fizetésre is van módjuk.